2007-09-24

Eesti keele tunnis tegime väikese kuulamisülesande: lapsed kuulasid väikese lõbusa lookese ja pidid siis täitma tabeli kuuldu põhjal. Selgub, et kuulamine ja kuuldust aru saamine valmistab päris mitmele lapsele raskusi. Päevikusse panin seekord ainult viied sisse. Kes unustas nime märkimata, jääb oma ilusast viiepurakast ilma. Ehk see väike kasvatuslik moment aitab meelde jätta, et iga töö peal peab nimi olema.

Matemaatika kontrolltöödest selgus, et raskusi valmistab tekstülesannete lahendamine. Analüüsisime tunnis tekstülesande vigu. Ühte ülesannet võib mitut moodi lahendama, peaasi, et ülesande käik oleks õige ja näitaks, kuidas jõutakse lõpptulemuseni. Üldiselt said lapsed töödega hakkama. Oli palju väga häid hindeid.

Täna pidi olema kaasas juturaamat, mida laps loeb. Sellel õppeaastal märgin iga nädal üles, missugust raamatut laps loeb ja mitu lehekülge on lugenud. Selgus, et lugemine käib ikka üsna aeglaselt: 9 päevaga 9 lehekülge suures kirjas teksti, kusjuures pool lehekülge on veel pilt, on pisut vähe küll. See arendab lugemisoskust, tekstist arusaamist ja silmaringi väga tagasihoidlikult. Väga tubli lugeja oli Triin, kes luges selle ajaga 75 lehekülge. Chris oli lugenud 38 lehekülge. Karinil on kaks raamatut läbi loetud ja ta tutvustab lühidalt oma raamatuid klassile homme eesti keele tunnis. Ka Robinil on "Peeter ja vanaisa" läbi loetud, tema tutvustab koos Johannesega kolmapäeval oma raamatut. Johannes luges läbi raamatu "Tuudur, Prints ja gripp". Lugemise juures tuleks rõhku panna sellele, et sõnalõpud saaksid õigesti loetud.

Kolmapäeval toimub spordipäev. Kooli kell 8.00. Toimub kaks tundi, seejärel sööme ja läheme koos linna staadionile. Kell 10.00 peaks algus olema. Kavas on pendelteatejooks, 60 m jooks, kaugushüpe, pallivise, 400 m jooks. Arvan, et kestab umbes 2 tundi. Lapsed võivad kooli tulla spordiriietuses.

Kommentaare ei ole: