2009-02-26

Luuletasime Eestimaast

Eestimaa

Eestimaal on palju lapsi,
küllap tuleb juurde varsti.
Arste vist on juurde vaja,
varsti uus on koolimaja!

Sina aga ole hoolas,
reisida ju võid ka Poolas.
Ema, isa, vend ja õde
räägivad sul ainult tõde.
Eestimaa on tore maa,
rõõm mul siin on elada.

Nele-Triin Berman


Luuletus Eestimaa kohta

Mu kodumaa on Eestimaa,
siin on tore elada.
Siin on palju rohelust
ja hinge poeb laululust.

Rahvas teeb meil palju sporti,
oleme just sedasorti.
Kanter, Värnik, Jaanson, Nool -
tegijad on igal pool.

Eestimaal on palju prahti,
tahaks saada sellest lahti.
Kes seda veel ei taipa,
ole sõber, tule aita!

Chris Martin


Eestimaa

Eestimaa on väike,
meil paistab ere päike.
vahel müristab ja välku löö
ning tuulepoiss see puudelt lehti sööb.

Suved on siin lahedad,
talved aga jahedad.
Kevadeti meil vulisevad veed,
kuldnokk pesa tee.

Sügis, see laotab lehti,
kuid minu puhul see ei kehti.
Eestimaa on minu kodumaa,
siin on tore elada.

Enelin Leppik


Minu Eestimaa

Tore on elada sellisel maal,
mille nimeks on Eestimaa.
Siin kasvavad marjad ja seened
ja puidusi meil tehakse meeneid.

Me rahvale meeldib tant ja trall,
mis kuulsaks tegi meid päikese all.
Ega see tõesti ju saladus pole,
et elada meie maal on lõbus ja tore.

Johanna Laurita Iljushin

Kommentaare ei ole: