2008-02-04

Projektipäev


Täna lahendasime Eesti Vabariigi teemalist viktoriini. Homme saame teada tulemused ja õiged vastused.


Lapsed meisterdasid kaarte Eesti Vabariigile. Luuletasid ka luuletusi:


Chris:

Eesti on mu kodumaa,

siin ma elan perega.

Laulan rõõmsalt lal-lal-la,

hea on Eestis elada.


Henri:

Eestimaa, mu sünnimaa,

siin mul hea elada.

Õppida ja kasvada,

sõpradega mängida.


Johanna Konso:

Eestimaa, mu kodumaa,

mulle armas oled sa.

Seal on metsad ja sood

ning rannaäärsed pillirood.


Nele-Triin:

Kodu küljes lehvib lipp.

Torni küljes sama lipp.

Mina kõnnin tip-tip-tip:

käes mul Eesti rahvuslipp.


Kaur:

Eestimaa, mu kodumaa,

siin koolis käin ja elan ma.

Sind tervitan ning laulan ka,

nii õnnelik koos perega.


Karl- Leo:

Eesti on mu kodumaa,

ilus, väike, armas ta.

Meil on mõned saared ka:

Hiiumaa ja Saaremaa.


Johanna-Laurita:

Eesti on mu kodumaa.

Teda jätta ma ei saa.

Et ta ilu nautida,

reisin ringi Eestimaal.


Lisanna:

Minu kodu suur ja lai,

talle nimeks Eesti sai.


Enelin:

Eestimaa me sünnimaa.

Eestimaa me kodumaa.

eesti keel me emakeel.

Elada siin rõõmus meel.


Diandra:

Palju õnne, Eestimaa,

meie kallis kodumaa.

Meil on täna pidupäev -

üheksakümnes aastapäev!


Eveli:

Öösel näha saab siin kuud,

päeval paistab päikene.

Elan maal, mis pole suur,

kuid ka mitte väikene.

Talvel lumi tuleb maha,

mujal elada ei taha.

Lõpetasime päeva peoga. Mängisime laulumänge, pikka nina ja silma pilgutamist ning tantsisime.


Kommentaare ei ole: