2009-10-28

Mõtted, millega olen väga nõus

http://www.delfi.ee/news/kultuur/uudised/tiia-reiksaar-kafkalik-koolimaailm-voib-muutuda-reaalsuseks.d?id=26512593

1 kommentaar:

elektritsaabtasuta.blogspot.com ütles ...

Küllap teil hakkab kergem mil vaatate filme:
1.David Icke-Big Brother
Selles ta muuseas ütleb,et õpetajad on kordajad aga mitte õpetajad.
Vast vanast hiina kultuurist leiab õpetajaid.
2.The Zeitgeist movie
3.The Zeitgeist addendum
4.The zeitgeist movement:orientation presentation
5.The money masters
6.Money as debt
7.www.thevenusproject.com
Kas olete selle peale mõelnud milline on see Keskerakondlik õppeharidusprogramm? Õigemini ma ise otsin sellele küsimusele vastust:))) Mul on teile palve,kas võiksite leida üles neid momente milliseks tahetakse kujundada inimest selle keskerakondliku haridusprogrammi abil?
Kas Eestlasi tahetakse venestada või multikultistada vms.?
Ega õpilastele niikuinii ei jää midagi meelde mida õpetate,hea on kui jääb meelde mis värvi kriiti kasutate:)))
Sry Sathya Sai Baba väidab,et kõikse olulisem siin elus on kasvatada oma iseloomu.
Milliseks tahate kasvatada oma õpilaste iseloomu?
Seepärast ma arvan,et kooliprogrammi asemel võite õpilastele rääkida :
1.Tasuta elektrist sest elektrit saab tasuta.
2.Tasuta pangandusest ehk intressideta laenust.Jaapani ja Islami pangad annavad laenu ilma intressideta.
3.Tasuta kinnisvarast sest vanasti ehitati maju talgute korras-majad saadi tasuta.
4.Tasuta arstiabist sest Inglismaal,Prantsusmaal,Saksama al,Kuubal,Koreas on tasuta
arstiabi.
5.Tasuta turvalisusest sest turvafirmade nõutav teenustasu on legaalne väljapressimine ehk õhu müümine.
6.Tasuta kraaniveest sest Iirimaal on kraanivesi tasuta.
7.Tasuta transpordist sest majadele on võimalik paigaldada tuulikud ja päiksepaneelid-tagada elektriautodele vajaliku energia.
8.Tasuta energiast sest on olemas nullenergiamajad ehk ökomajad ja nende elanikud ei pea kulutama energia peale mitte sentigi.

Ma olen pannud tähele,et õpetajad on ühte nägu vaatamata maale ja soole-õpetaja amet muudab inimese lapsikuks ja hulluks,närvihaigeks.
Ma arvan,et joogaga ja budismiga tegelemine peaks päästma õpetajaid minemast hulluks ja lapsikuiks sest budiste iseloomustab oma enese sisse vaatamine,minu arust budistid on küllaltki egoistid ja seega vastupidised õpetajatele.
Õpetajad on nagu emad kes aina annavad ja sedasi ennast ära kurnavad.

elektritsaabtasuta.blogspot.com